طراحی وب سایت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تبلیغات مدرن در اینترنت تقاضا برای طراحی وب سایت در میان پزشکان و صنعت گران افزایش یافته است، شرکت برندینگ و تبلیغات آنلاین آلمانت به صورت حرفه ای وب سایت هایی را طراحی می کند. در این مقاله قصد داریم درباره طراحی سایت و مفهوم آن توضیحاتی را ارائه دهیم.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت چیست ؟

طراحی سایت حرفه ای یا یک وب سایت شامل تعداد زیادی فایل می باشد که به صورت مرتب در یک قسمت قرار می گیرد، طراحی وب سایت تلفیقی از هنر و مهندسی می باشد.

صفحه اصلی یک وب سایت معمولاً index.html یا default.html می باشد که پس از وارد کردن آدرس سایت برنامه های مرورگر به سراغ آن رفته و وب سایت شما نمایش داده می شود.

طراح وب سایت کیست ؟

پیش از سپردن طراحی سایت خود به یک طراح بهتر است بدانید که یک طراح سایت کیست و چه مواردی را باید در هنگام انتخاب آن دقت کنید.

یک طراح سایت کسی است که با توجه به هدف سایت و نیاز مخاطبین آن از المان های مختلف و متناسب با رویکرد سایت و همچنین کمک گرفتن از ذهن خلاق و ذوق هنری خود طرحی را خلق می کند.

در این طرح خلق شده تمامی ابعاد و رنگ ها باید به صورت یکپارچه در کل سایت دیده شود و برای مخاطبین خسته کنندده و یکنواخت نباشد.

یک طراح سایت خوب و مجرب باید از الگوی ثابتی برای صفحات استفاده کنند تا کاربر به هنگام مشاهده صفحات متوجه این که تمامی صفحات در سایت مشخص هستند شود.

به این نکته توجه داشته باشید که یک طراح وب سایت خوب و مجرب باید توانایی بالایی در زمینه برنامه نویسی وب داشته باشد، همچنین باید در حیطه روانشناسی درک بالایی داشته باشد و از ابزارهای مختلف برای ویژگی های بصری جذاب تر استفاده کند.

نکات مهمی که در طراحی وب سایت باید رعایت شود:

در طراحی سایت ایجاد بخش های مختلف از اهمیت بسزایی برای معرفی برند و نوع کسب و کار برخوردار است بنابراین در زمینه طراحی وب سایت باید بگوییم که جنبه های گوناگونی باید در نظر گرفته شود.

طراحی سایت باید متناسب با عنوان و محتوای مطالب باشد به عنوان مثال در صورتی که سایت مربوط به یک برند غذایی است طراحی باید متناسب با این حوزه باشد.

تمامی مطالب ، تصاویر ، اطلاعات موجود در وب سایت هم راستا با هدف کسب و کار باشد تا طیفی از عموم را نشانه رود که به دنبال اطلاعات ارائه شده در سایت هستند.

وب سایت باید قابل فهم باشد تا کاربرانی که با آن کار می کنند تا افرادی که آشنایی با وب ندارند نیز بتوانند از ان استفاده کنند و در صورتی که سایت بسیار بزرگ بوده و اطلاعات زیادی را شامل می شود باید حتما یک اطلاعات راهنما در آن وجود داشته باشد تا کاربر بتواند به راحتی به آن چه در سایت نیاز دارد دست پیدا کند.

قالب و طرح انتخاب شده باید به گونه ای باشد که بتواند پایداری و ثبات را به صورت کامل القا کند و مزیت استفاده از طراحان مجرب در این زمینه است.

سبک نگارش باید زیبا و مناسب و تخصصی باشد این موضوع خود شاخه ای مجزا در طراحی و سئو سایت محسوب می شود.

 

طراحی وب سایت

 

ملاحظات امنیتی در وب سایت چیست؟

بسیاری از پزشکان و صنعت گران به دنبال یک وب سایت امن برای خود هستند که گروه طراحی سایت حرفه ای آلمانت به مشتریان خود اطمینان می دهد که با تدابیر انجام شده بر روی وب سایت از هرگونه دسترسی غیر مجاز جلوگیری می کند.

ویژگی های عمومی یک وب سایت چیست؟

شرکت طراحی سایت آلمانت یکسری ویژگی های عمومی برای طراحی وب سایت های خود در نظر گرفته است که عبارتند از :

  1. وب سایت های طراحی شده توسط شرکت آلمانت بر اساس فن آوری های منطبق با گوگل می باشد و تمامی قوانین مربوط به سئوی سایت را طبق قوانین موتورهای جستجو رعایت می کند.
  2. در طراحی وب سایت حداکثر کارایی ها با استفاده از فن آوری های عرضه شده توسط ماکروسافت برای وب سایت از دید کاربر در نظر گرفته و پیاده سازی می شود.
  3. در طراحی صفحه اصلی دسترسی راحت و آسان کاربر به خدمات و محتویات درون سایت در نظر گرفته می شود.
  4. آسانی در توسعه و بروز رسانی وب سایت در آینده در نظر گرفته می شود.
  5. امکانات عمومی همچون آمار بازدیدکنندگان از وب سایت ، نقشه سایت ، افزودن به آدرس های مورد علاقه و غیره در صورت نیاز به امکانات سایت افزوده می شود.

در طراحی وب سایت موارد ذیل نباید انجام شود:

  • از تصاویر گرافیکی با حجم زیاد استفاده نشود چرا که باعث دیر بالا آمدن وب سایت می شود.
  •  تصاویر گرافیکی با حجم بسیار کم و تعداد بالا استفاده نشود.
  •  تعداد زیادی از فایل های فلش انیمیشن در وب سایت استفاده نشود.
  • برچسب های چشمک زن و همانند آن در وب سایت بهتر است استفاده نشود.
  • از قرار دادن لینک ها و نشانی هایی که به یک صفحه خالی یا در حال ساخت است خودداری شود.
  • از رنگ های نامتناسب برای طراحي وب سايت استفاده نشود.
  • غلط املایی و دستوری در متن وب سایت وجود نداشته باشد.
  • از قرار دادن متن های بسیار کوتاه یا بلند خودداری شود.
  • از قرار دادن تعداد زیاد بنرهای تبلیغاتی در وب سایت اجتناب شود.

علت منع استفاده از موارد فوق در طراحی سایت خوب این است که بر روی سئو آن تاثیر منفی گذاشته و باعث می شود که موتورهای جستجو سایت شما را حرفه ای و منطبق با قوانین سئو نداند امتیاز زیادی به سایت نمی دهد و کمتر در معرض دید کاربران قرار می گیرد.

وجود وب سایت تا چه اندازه در کسب و کار تاثیر دارد ؟

همانطور که گفته شد امروزه اینرنت بسیار گسترش یافته است و افراد معمولا تمامی فعالیت های خود را از طریق آن انجام می دهند به همین علت وجود یک سایت در حوزه فعالیت علاوه بر افزایش میزان مشتریان شما باعث اعتبار بیشتر برند کاری شما می شود.

بهینه سازی در طراحی وب سایت

خلق یک وب سایت ، امروزه در مقایسه با دهه ها قبل ، چندان روند پیچیده ای نمی باشد. پلتفرم های آزاد از قبیل ورد پرس و برنامه های ساخت وب سایت های پولی ، به تازه کارها این امکان را می دهد ، تا وب سایت های زیبایی را در یک دوره زمانی نسبتاً کوتاه خلق کنند.

با این حال بهینه سازی وب سایت برای تجربه کاربر ، یک موضوع کاملاً متفاوت می باشد. برای کمک به شما در ترسیم رقابت بهینه سازی وب سایت ، اندکی زمان صرف کنید و این حقایق را درباره طراحی وب سایت بخوانید.
هر یک از این حقایق ، نگرش تازه ای را برای خلق تغییراتی که می تواند باعث بهبود وب سایت شما شود ، برایتان فراهم می آورد.

طراحی وب سایت

1 . فاصله زمانی توجه میانگین ، از 12 به 8 ثانیه کاهش یافته است.

شما باید محتوا را در کوتاه ترین زمان ممکن به مخاطب انتقال دهید. در غیر اینصورت ، خطر نرخ بانس بالا و ترک کردن بالقوه مشتری برای جستجوی نیاز خود در وب سایتی دیگر ، اتفاق خواهد افتاد.

2 . دستگاه های موبایل ، دو سوم کاربرد وب را تشکیل می دهند.

پیشرفت ها در دستگاه های موبایل به این معنی است که وبگردی در موبایل ، در مقایسه با محیط دسکتاپ ، از عمومیت بیشتری برخوردار است.

3 . فهرست ها بهتر از پاراگراف های طولانی هستند.

متخصصان وب سایت می دانند که یک صفحه حاوی مقدار متن زیاد ، برای سئو فوق العاده است ؛ ولی متن بسیار زیاد برای خوانندگان حقیقی ، بازده معکوس را بر جای می گذارد. توده زیاد متن ، می تواند برای بازدید کننده ، خسته کننده به نظر برسد. بنابراین سعی کنید از لیست ها ، برجسته کردن و سرفصل های توصیفی به منظور جذاب تر کردن متن خود برای خوانده شدن ، استفاده کنید.

4 . دموگرافیک ها نقش مهمی در رفتار کاربر ایفا می کنند.

به کار گیری یک الگو برای تمام وب سایت ها ، باعث می شود که تجربه برای اکثریت کاربران ، جذاب نباشد. شما باید موقعیت جغرافیایی یا دموگرافیک بازدید کنندگان خود را مطالعه کرده ، و وب سایتی خلق کنید که کاربران شما به شکل مثبت به آن واکنش نشان دهند.

5 . 7 مشتری از هر 10 مشتری ، یک شرکت را از طریق بلاگ پیدا می کنند.

یک بلاگ ، روش خوبی برای جذب مشتریان جدید به یک روش ارگانیک می باشد. در زمان طراحی وب سایت ، هیچ بهانه ای برای نداشتن بلاگ پذیرفته نیست. اگر شما تنها هر هفته یک محتوا را تولید کنید ، مجموعه جامعی از محتوا برای مشتریان جدید خود برای چند ماه خواهید داشت.

6 . 60 درصد بازدید کنندگان وب سایت های ریفرال از منو استفاده می کنند.

این آمار این نکته را پشتیبانی می کند ، که منوی جستجوگر شما در کمک به بازدید کنندگان جدید در جهت یابی ، نقش مهمی را ایفا می کند. یک منوی جستجو ، می تواند گاهی بسیار خسته کننده بوده و باعث شود که بازدید کننده ، سایت شما را ترک کند.

7 . 2.9 میلیارد سرچ گوگل ، بر یک مبنای روزانه اجرا می شود.

سئو باید یکی از دغدغه های اصلی در زمان خلق محتوا ، محسوب شود. به منظور ترسیم عباراتی که مردم به دنبال آن هستند ، سرچ بر روی کلمات کلیدی را انجام دهید. به دلیل وجود سرچ های متعدد روزانه ، پتانسیل ترافیک ، بسیار بالا می باشد. البته شما نباید کیفیت محتوا ، را قربانی تلاش برای داشتن سئو بهتر کنید.

8 . 73 درصد بازدید کنندگان به شدت تحت تاثیر ویدیو هستند.

یوتیوب به انفجار ویدیو آنلاین ، کمک بسیاری کرده است و برخی مصرف کنندگان ، ویدیو را به متن در برخی موقعیت ها ، ترجیح می دهند. بنابراین سعی کنید روشی برای استفاده از ویدیو ، برای کمک به ترغیب مشتریان به سمت محصولات یا خدمات خود نمایید.

9 . برای شکل گرفتن یک ایده ، تنها 0.5 ثانیه زمان مورد نیاز است.

وقتی وب سایت بارگذاری می شود ، تعداد میانگینی از کاربران نیم ثانیه برای تصمیم گیری در خصوص برخی جنبه های خاص وب سایت ، زمان صرف می کنند. بنابراین شما باید تاثیر اولیه خوبی را ایجاد کنید. استفاده از تصاویر ، موضوع پیش زمینه و لی اوت محتوا ، باید همتراز با انتظارات بخش میانگینی از کاربران شما باشد.

10 . اطلاعات ارتباط با شرکت برای 44 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت حائز اهمیت است.

شما باید یک پیچ ارتباط داشته باشید ، که حاوی شماره تماس و دیگر گزینه های ارتباطی باشد. حدود 44 درصد از بازدید کنندگان در صورت عدم وجود اطلاعات ارتباطی ، وب سایت را ترک خواهند کرد. ارائه اطلاعات ارتباطی ، باعث می شود که کاربران به سایت شما بیشتر اعتماد کنند.

 

طراحی وب سایت

 

آموزش طراحی وب سایت

برخی از افراد علاقه زیادی به طراحی سایت دارند و به همین منظور اقدام به آموزش طراحی وب سایت می کنند.

در مقاله آموزش طراحی سایت به طور مختصری درباره آن صحبت کرده ایم که می توانید به آن مراجعه کنید.

انتخاب یک شرکت خوب برای انجام طراحی سایت حرفه ای :

  • برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید.
  • همچنین می توانید در گوگل جستجو کنید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین شرکت های طراحی سایت درباره آن ها تحقیق کرده و میزان رضایت مشتریان آن ها را بسنجید.
  • پس از انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای مشاوره به آن شرکت بروند.
  • درباره نحوه پشتیبانی و سئو سایت با آن ها صحبت کنید وانتظارات خود را به آن ها بگوید تا شما را راهنمایی کنند.

قیمت طراحی سایت چقدر می باشد ؟

بسیاری از افراد هنگام اقدام به طراحی وب سایت حرفه ای قیمت را ملاک قرار می دهند و به دنبال یک شرکت طراحی سایت ارزان یا اقساطی هستند.

باید بگوییم که قیمت طراحی سایت با توجه به مهارت و شهرت آن شرکت ، خدماتی که ارائه می شود و نوع طراحی و غیره تعیین می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت طراحی وب سایت می توانید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما وجود دارد تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
علی شهیدی
علی شهیدی
5 سال ها گذشته

ممنون مطلبتون خیلی کمک کرد.

اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چاپ صفحه