استفاده از پاپ آپ ها در طراحی سایت

روش استفاده از پاپ آپ ها در طراحی سایت

استفاده از پاپ آپ ها در طراحی سایت ، گاهی برای بازدید کنندگان آزار دهنده و گیج کننده می باشند ؛ ولی اگر شما آن ها را به یک شیوه درست و مناسب طراحی نموده ، و در مکان و زمان مناسب در طراحی سایت مورد استفاده قرار دهید ، دیگر چنین ویژگی را نخواهند داشت. هرچند باور عموم بر این است ، که پاپ آپ ها برای بازدیدکنندگان آزار دهنده هستند ؛ ولی تحقیقات نشان می دهد که تجارت ها به مدد تبلیغات پاپ آپ خود ، شاهد پیشرفت ، در نرخ پرش و نرخ تبدیل بالاتر لید بوده اند.

 

استفاده از پاپ آپ ها در طراحی سایت

 

بنابراین اگر شما می خواهید از تبلیغات محصولات و خدمات خود ، با چنین تبلیغات پاپ آپی بهره مند شوید ، جهت آشنایی با طراحی بهترین پاپ آپ ها ، برای جذب بازدیدکنندگان با ما همراه باشید. شما می توانید از تاکتیک های زیر ، که خدمات توسعه وب حرفه ای را ارائه می دهند ، برای طراحی پاپ آپ های خود و تولید لیدها ، فروش و درآمد برای تجارت خود بهره مند شوید.

نکات استفاده از پاپ آپ ها در طراحی سایت

نوع پاپ آپ خود را انتخاب کنید.

انواع مختلف و متنوعی از پاپ آپ ها وجود دارند ، که می توانید برای جذب بازدیدکنندگان خود مورد استفاده قرار دهید. شما باید نمونه ای را انتخاب کنید ، که وب سایت و برند شما را ارتقا داده و منطبق با سلایق مخاطب مورد هدف تان ، عمل می کند. برخی از رایج ترین پاپ آپ هایی که می توانید ، از میان آن ها یکی را برگزینید عبارتند از:

فول اسکرین

همان طور که از نامش پیداست ، این پاپ آپ ها ، کل صفحه نمایشگر دستگاه را با تبلیغ پوشش می دهد. اگر شما قصد معطل کردن بازدید کننده خود را دارید ، این بهترین نوع پاپ آپی است که می توانید مورد استفاده قرار دهید. این عمل در زمانی که کاربر در حال ترک سایت شما است ، موثرترین نمونه می باشد ؛ ولی باید به خاطر داشته باشید ، که زمانبندی بی عیب و نقص ، از اهمیت بالایی برخوردار است.

تایمر کانت داون

این نام یک حس اضطرار و فوریت را القا می کند. این پاپ آپ ها ، با هدف خلق فوریت در انجام یک عملکرد با شمارش معکوس زمان ، برای یک پیشنهاد فروش خاص طراحی می شوند و کاربران را ، به انجام عملکرد مورد نظر شما مجاب می نمایند.

کواسشن ریزر

شما می توانید از پاپ آپ خود ، برای پرسیدن یک سوال ساده و در عین حال جذاب ف برای بازدیدکنندگان خود استفاده کنید. یک سوال کوچک ، ساده و در عین حال چشمگیر ، و قرار دادن آن در صفحه نمایشگر نخست پاپ آپ ، به همراه گزینه های بله و خیر ، پیشنهاد جالبی است. اگر بازدید کننده گزینه بله را کلیک کرد ، شما می توانید او را به صفحه بعدی جهت انجام عملکردی از قبیل عضو نمودن ، دریافت آدرس ایمیل یا پر کردن فرم ، راهنمایی کنید.

چگونه یک پاپ آپ جذاب طراحی کنیم ؟

نخستین و اصلی ترین قدم ، در استفاده از پاپ آپ ها در طراحی سایت ، این است که شما باید مهمترین مولفه هایی که یک طراحی پاپ آپ باید از آن برخوردار باشد ، شناسایی کنید. فهرست شامل برندینگ ، تصاویر ، محتوا ، ارزش پیشنهادی و CAT ها ، می باشد. اکنون برای بهره مندی از یک طراحی پاپ آپ موفق ، مهمترین عواملی که باید در طراحی مد نظر قرار دهیم ، ارائه می شود :

  • برندینگ

پاپ آپ باید با طراحی وب سایت و لوگوی شرکت ، هماهنگ باشد. این به معنی استفاده از طیف رنگ ، فونت و زبان مشابه است.

  • تصاویر

پاپ آپ باید شامل تصاویری باشد ، که محصولات و خدمات شما را در ویترین نمایش قرار داده ، و به طور کلی نگاه بازدید کننده را به خود جلب کند.

  • محتوا

وقتی بازدید کننده از برندینگ شما ابزار رضایت کرد ، و به سمت تصاویر خلق شده در وب سایت شما جذب شد ، به سمت خواندن محتوا ، کشیده می شود. محتوای شما نیز باید به همان اندازه جذاب باشد ، تا بازدید کننده را به انجام اقدام مورد نظر شما ترغیب کرده و حس اضطرار را ، خلق نماید. از کلمات تاثیر گذار و مجاب کننده استفاده کنید.

 

استفاده از پاپ آپ ها در طراحی سایت

 

  • ارزش پیشنهادی

شما می توانید برای بازدید کننده خود، به دلیل اقدام به یک عملی که شما آن را درخواست نموده اید ، ارتقا یا ارزشی را در نظر بگیرید. این امر بازدید کنندگان را به انجام عملکرد مورد نظر شما ، تشویق می کند.

  • CAT ها

یک CAT را به شیوه ای در وب سایت خود قرار دهید ، که در صفحه نمایش به خوبی به چشم بیاید. ولی آن را خیلی پر زرق و برق نکنید. همچنین از یک عبارت متقاعد کننده و ترغیب کننده ، که بازدید کننده را به خود جلب کند استفاده کرده و به آن ها کمک کنید ، تا بدانند برای طی این مسیر ، چه دکمه ای را کلیک کنند.
وقتی شما پاپ آپ خود را طراحی کردید ، حتماً آن را در دستگاه های مختلف ، جهت اطمینان از این مطلب ، که بازدیدکنندگان در زمان مرور کردن آن در دستگاه های مختلف ، تجربه کاربری آسانی خواهند داشت ، سایت ریسپانسیو ، امتحان کنید.

مقالات مرتبط

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چاپ صفحه