خدمات پشتیبانی سایت

شرکت خدمات پشتیبانی سایت

خدمات پشتیبانی سایت چیست ؟ وب سایت تجارت شما ، شبیه یک ماشین است و اگر به طور مرتب نگهداری و خدمات رسانی نشود ، در نهایت از بین می رود. اکنون که تقریباً همه از تجارت آنلاین برخوردارند ، بازار رقابت بسیار داغ است. رقبای ما در تلاشند تا رتبه بندی سایت در گوگل خود را ، در موتور های جستجو بالا ببرند. بنابراین اگر شما بازده سرمایه گذاری خود را به حداکثر نرسانده ، و بیشترین بهره برداری را از وب سایت نکنید ، چطور می توانید انتظار داشته باشید که در بازار رقابت ، نفر اول باشید؟

خدمات پشتیبانی سایت

شما باید خدمات نگهداری وب سایت ، را به طور مرتب انجام دهید. بخش عمده خدمات نگهداری وب سایت ، شامل خدمات شخصی است ؛ ولی بهتر است برای کمک به پیشبرد صحیح این اقدام ، یک شرکت خدمات نگهداری وب سایت را به خدمت بگیرید. به این طریق می توانید بر روی رشد تجارت خود ، متمرکز شده و نگرانی در خصوص نگهداری وب سایت خود ، نداشته باشید.

اقدامات در زمینه پشتیبانی وب سایت

برخی اقدامات لازم الاجرا بر یک مبنای منظم در زمان ، به خدمت گرفتن یک شرکت خدمات پشتیبانی سایت ، شامل موارد زیر می باشد :

به روز رسانی نرم افزار وب سایت

اگر شما از نوعی سیستم مدیریت محتوا ، از قبیل وردپرس یا نوع متنی مثل PHP استفاده می کنید ، باید همه به روز باشند. ورد پرس معمولاً به صورت خودکار به روز رسانی می شود ، ولی نمونه هایی وجود دارد که باید به صورت دستی به روز رسانی شود.

به علاوه اگر شما از میزبان وب سایت استفاده می کنید ، یک ارائه دهنده خدمات نگهداری وب سایت ، به روز رسانی نرم افزار سرور مرکزی بر یک مبنای منظم ، را تضمین می نماید. برای مثال ، آن ها به روز رسانی اجرای چیزهایی از قبیل خدمات FTP در سرور ، را کنترل می کنند. اگر شما سرور وب سایت خودتان را اجرا می کنید ، آن ها آپدیت ها را به صورت دستی تست کرده و مورد اجرا قرار می دهند.

بهبود سرعت وب سایت

آیا می دانستید اگر بارگذاری وب سایت بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، 25 درصد کاربران گشت و گذار در وب سایت شما را ترک می کنند ؟ بارگذاری وب ظاهراً بخش مهمی از تجربه کاربر می باشد.

در واقع بازدیدکنندگان وب سایت ، بخش عمده توجه خود را به یافتن هر چه سریعتر اطلاعاتی که به دنبال آن هستند ، اختصاص می دهند. فاکتور مهم دیگری که باید مد نظر قرار داد ، این است که چگونه سرعت بارگذاری پیج بر روی رتبه بندی موتور جستجو ، اثر می گذارد. یک وب سایت کند ، سرعت برگشت را افزایش می دهد و اگر افراد ، به محض ورود به وب سایت شما آن را ترک کنند ، گوگل این گونه تصور می کند که وب سایت شما چندان مهم نبوده ، و آن را در رتبه بندی پایین قرار می دهد.

خدمات پشتیبانی سایت ، سرعت وب سایت شما را با استفاده مستمر ، از نگرش هایی که از ابزار کنترل سرعت ، برای بهبود پیوسته چگونگی بارگذاری آن به دست می آورد ، تحت کنترل قرار می دهد.

خدمات پشتیبانی سایت

اصلاح خطاهای HTML

کد HTML ، خصوصاً در زمانی که شما چیزی درباره رمز گذاری وب سایت ندانید ، کار آسانی نیست. شما باید به جزئیات به منظور اطمینان از پیشرفت خوب کار ، توجه کنید. آنچه به عنوان یک خطای جزئی به نظر می رسد ، می تواند به بروز مشکلاتی از قبیل منسوخ به نظر رسیدن پیج ، رسانه جمعی از دست رفته و غیره ، منجر شود. پشتیبانی قابل اعتماد وب سایت ، باید قابل نظارت بوده و بتواند مشکلات مرتبط با HTML ، را یافته و اصلاح نماید.

پشتیبانی یا بک آپ فایل ها

تصور کنید اگر شما تمامی فایل های الزامی خود را از دست بدهید ، این اتفاق چقدر نا امید کننده خواهد بود. این فایل ها شامل تصاویر ، پیج ها ، پست های بلاگ ، پلاگین ها و غیره می باشد. اگر شما وب سایت خود را در وردپرس اجرا می کنید ، باید تعدادی گزینه بک آپ خودکار در اختیار داشته باشید. خدمات پشتیبانی و نگهداری وب سایت ، تضمین می کند که پشتیبانی و بک آپ فایل و پایگاه داده شما ، به طور خودکار حداقل بر یک مبنای هفتگی انجام می شود.

توسعه محتوای جدید

همیشه خلق انواع جدیدی از محتوا ، ایده خوب و کارسازی می باشد. همچنین محتوای شما باید به روز رسانی شود. اگر شما پستی را می نویسید که سال ها پیش منتشر شده است ، شاید با حال حاضر چندان مرتبط نباشد و بخشی از اطلاعات ، باید به روز رسانی شود.

بهینه سازی موتور جستجو

کنترل مکرر وب سایت ، در نواحی که قابلیت سرچ قابل بهبود یافتن می باشد ، در بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو می تواند مسیر طولانی را دنبال کند. شما می توانید پست های بلاگ خود را ، برای شامل نمودن کلمات کلیدی رایج و قابل رقابت ، تغییر دهید. پیج های لندینگ خود را نیز می توانید ، برای گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط و به جا ، به روز رسانی کنید. حتی پیج درباره ما ، را نیز می توان به منظور بهره مند شدن از مزیت کلمات کلیدی در صنعت خود ، به روز رسانی نمود. سرچ کردن کلمات کلیدی در زمان خلق محتوای جدید برای وب سایت ، حائز اهمیت می باشد.

بعنوان بخشی از استراتژی سئو  و خدمات پشتیبانی سایت ، شناسایی مشکلات ساختاری در وب سایت ، که می تواند بر روی نحوه نگرش موتور جستجو به وب سایت شما تاثیر گذار باشد ، نیز حائز اهمیت است.

تضمین پیوستگی طرح در تمام صفحات

وب سایت شما ، باید در تمام جدیدترین نسخه های مرورگرهای وب سایت اصلی ، از قبیل Chrome ، Safari ، Firefox و غیره ، عملکرد صحیحی را داشته باشد. این مرورگرها مرتباً به روز رسانی می شوند و اگر وب سایت ، با آپدیت ها هماهنگ نباشد نمی تواند نشان داده شود و شاید آن گونه که شما دوست دارید ، نشان داده نشود. این امر تاثیر منفی را بر روی تجارت و برندینگ شما ، بر جای می گذارد. همچنین تضمین برخورداری از یک طرح وب سایت ریسپانسیو ، که در دستگاه های موبایل نیز خوب به نظر برسد ، حائز اهمیت است.

فاکتور دیگر که باید در خصوص طراحی وب سایت مد نظر قرار داده شود ، یکپارچگی آن است. اگر شما عناصر برندینگ متعددی در اختیار دارید ، که در شرکت شما نمایان می باشند ، باید در تمام صفحاتتان به طور یکپارچه نشان داده شده باشند.

ترمیم لینک های شکسته

هر لینک در وب سایت شما ، باید دقیقاً به مکان صحیح هدایت شود ؛ ولی گاهی اوقات این لینک ها دچار اختلال می شوند. گاهی یک سایت یا منبعی که قبلاً به آن متصل بودید ناپدید می شود ، یک صفحه در وب سایت شما در دسترس نبوده ، یا یک پست را جابه جا کرده و فراموش می کنید ، که پست های مرتبط با آن را به روز رسانی کنید. لینک های شکسته در وب سایت شما ، نقش تعیین کننده دارند.

آن ها به روش های زیر بر روی بازدیدکنندگان شما ، تاثیر گذار می باشند :

  • وب سایت شما سازگار با کاربر نیست.
  • شما مرتباً وب سایت خود را به روز رسانی نمی کنید.
  • شما قابل اعتماد نیستید.

در حالت ایده آل خدمات پشتیبانی وب سایت ، وب سایت شما را برای شناسایی لینک های شکسته چک می کند. به محض پیدا کردن این لینک ها ، آن ها را تغییر داده یا حذف می کند.

خدمات پشتیبانی سایت

مرور تحلیلی وب سایت

عملکرد وب سایت شما ، باید به منظور اطمینان از عملکرد صحیح همه موارد ، تحت نظارت قرار گیرد. یک متخصص پشتیبانی وب سایت با تجربه ، متریک های سطح بالا از قبیل تعداد بازدید کنندگان جدید و تعداد بازدید کنندگان بازگشته در هفته گذشته ، یا پست های بلاگی که بیشترین خواننده را داشته است ، کنترل می نماید. سپس متناسب با این اطلاعات ، تنظیماتی را به منظور دستیابی به نقطه اوج در متریک ها ، ایجاد می نماید.

این کار نقطه آغازین پشتیبانی وب سایت می باشد. برخی عملکردها در این زمینه وقت گیر می باشند. بعلاوه اگر شما اطلاعات کافی در این زمینه نداشته و خود دست به اقدام بزنید ، قطعاً به وب سایت خود آسیب های جبران ناپذیری را وارد خواهید کرد. بنابراین بهترین گزینه ، استخدام خدمات پشتیبانی سایت حرفه ای می باشد.

مقالات مرتبط

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چاپ صفحه