طراحی سایت کلینیک

طراحی سایت کلینیک

امروزه بسیاری از افراد برای یافتن راه حل مناسب ابتدا به سراغ اینترنت می روند همین موضوع باعث شده است که اغلب کلینیک ها اقدام به طراحی سایت کلینیک کنند تا مردم با مراجعه به آن پاسخ سوالات و مشکلات خود را پیدا کنند.

طراحی سایت کلینیک پزشکی باعث شده است که امروزه این سایت ها جزء پرطرفدارترین و پربازدید ترین سایت ها شود.

طراحی سایت کلینیک پزشکی

یک سایت کلینیک پزشکی باید دارای خدمات ذیل باشد:

  • سایت قابلیت پذیرش اینترنتی و نوبت دهی آنلاین داشته باشد.
  • تمامی خدمات ارائه شده در کلینیک به طور کامل در سایت توضیح داده شود.
  • تمامی اطلاعات تماس و آدرس در وب سایت وجود داشته باشد.
  • درباره کلینیک و تجهیزات آن به طور کامل توضیحاتی داده شود.
  • در طراحی سایت پزشکی یا کلینیک پزشکی به این نکته توجه داشته باشید که سایت ریسپانسیو باشد تا در دستگاه های مختلف با اندازه های متفاوت سایت به درستی نمایش داده شود.
  • سرعت آپلود سایت بالا باشد.
  • در وب سایت ویدیو ها و نمونه کارهای پزشک و کلینیک موجود باشد.
  • قابلیت مشاوره آنلاین در سایت وجود داشته باشد.

طراحی سایت کلینیک چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی وب سایت درمانگاهی و کلینیکی برای افرادی که در رفت و آمد با مشکلات بسیار مواجه هستند بسیار مفید می باشد چرا که با ورود به سایت و کمی جستجو در ان می توانند ساعت کار کلینیک ، ساعت و روز حضور پزشکان ، تخصص آن ها و غیره را مشاهده کنند.

زمانی که یک کلینیک زیبایی و درمانی دارای وب سایت باشد دیگر مردم درگیر ترافیک خیابان ها ، پیدا کردن جای پارک و غیره نمی شوند و به راحتی می توانند با مشاهده اطلاعات مورد نیاز در سایت از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرند و در صورت نیاز به صورت آنلاین مشاوره کنند.

طراحی سایت کلینیک

 

آیا لازم است تمامی کلینیک های درمانی و زیبایی وب سایت داشته باشند؟

امروزه با توجه به گسترش فضا اینترنت و افزایش رقابت و ارائه دمات در آن توصیه می شود کلینیک ها برای اینکه خدمات خود را به مردم معرفی کنند و در این عرضه از سایر کلینیک های زیبایی و درمانی پیشی بگیرند یک وب سایت داشته باشند.

با دارا بودن وب سایت یک کلینیک میزان اعتبار خود را در میان مردم نشان می دهد و همینطور افراد با مراجعه به آن می توانند نمونه کارهای زیبایی آن کلینیک را مشاهده کنند.

همچنین به این نکته در طراحی سایت باید توجه شود که سایت قابلیت ارتقا داشته باشد تا در هر زمان که لازم بود به خدمات و کارایی آن افزوده شود.

مهم ترین بخش ها در وب سایت کلینیک

در طراحی وب سایت کلینیکی یک بخش برای مقالات باید قرار داده شود تا تمامی خدماتی که در آن کلینیک ارائه می شود به طور جدا گانه در بخش مقالات وجود داشته باشد تا افراد با مراجعه به آن درباره نوع خدمات و مراقبت های قبل و بعد از آن آگاهی پیدا کنند.

همچنین بخش هایی مانند گالری ویدیو و تصاویر وجود داشته باشد و تمامی ویدیو ها و تصاویر نمونه کار در آن جا آپلود شده باشد تا کاربران به راحتی بتوانند آن ها را دیده و تصمیم گیری کنند.

همچنین در بخش درباره کلینیک نیز باید تمام اطلاعات مورد نیاز گفته شده باشد تا فرد با مطالعه آن با سابقه کاری این مرکز آشنا شود.

وجود نقشه مطب در وب سایت تا افراد به راحتی بتوانند از طریق آن به کلینیک مراجعه کنند.

اهمیت ریسپانسیو بودن سایت کلینیک

می توان گفت امروزه اکثر افراد با گوشی های هوشمند در گوگل جستجو می کنند به همین علت سایت باید در آن ها به درستی نمایش داده شود.

در گذشته برای رفع این مشکل صاحبان سایت اقدام به طراحی دو نسخه وب سایت می کردند یکی برای کامپیوتر و دیگری نسخه موبایلی بود.

اما امروزه با قابلیت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت این مشکل برطرف شده و سایت در تمامی دستگاه ها به درستی نمایش داده می شود.

همچنین بهتر است بدانید که ریسپانسیو بودن سایت یک امتیاز مثبت در سئو و بهینه سازی وب سایت محسوب می شود و موتورهای جستجو به ان اهمیت زیادی می دهند.

اهمیت انتخاب رنگ برای وب سایت

رنگ وب سایت باید با توجه به رنگ سازمانی و روانشناسی رنگ ها انتخاب شود، در صورتی که ترکیب رنگ های استفاده شده در وب سایت به درستی انتخاب شود در این صورت سایت در افراد تاثیر مثبت ایجاد کرده و آن ها را جذب می کند.

نکاتی در خصوص طراحی سایت کلینیک

یک طراح سایت باید به این نکته توجه داشته باشد هنگام طراحی وب سایت کلینیک از رنگ هایی استفاده کند که کاربر را جذب نماید.

همچنین تصاویر استفاده شده در وب سایت باید مرتبط و کم حجم باشد و به سرعت لود شود و کاربر بتواند آن را ببیند.

از دیگر مواردی که کاربر باید بداند و رعایت کند انتخاب یک فونت مناسب است، انتخاب فونت مناسب در سایت بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که دیگر لازم نیست فرد برای مطالعه مطلب زوم کند و غیره.

سعی کنید در چیدمان صفحه اصلی خدمات مهم کلینیک را قرار دهید تا کاربران با خدمات اصلی کلینیک سریع تر آشنا شوند.

نحوه طراحی سایت کلینیک

برای اینکه یک طراح سایت خوب و مجرب یک سایت برای کلینیک طراحی کند ابتدا درباره تم رنگی و نوع فعالیت آن کلینیک سوالاتی را از مدیر کلینیک می پرسد.

پس از کسب اطلاعات کافی از مدیر کلینیک یک سایت به صورت دمو طراحی کرده و به او نشان می دهد ، در این بخش فرد می تواند تمامی ویرایشات مورد نظر خود را در طراحی اعمال کند، پس از آن طراح سایت تمامی ادیت های گفته شده را اعمال می نماید و برای تایید نهایی به مدیر سایت نشان می دهد و پس از تایید او سایت در گوگل بارگذاری شده و به عموم مردم نمایش داده می شود.

پس از طراحی سایت در صورتی که برای سایت تعهد سئو و پشتیبانی داده شده باشد مراحل مربوط به این بخش آغاز می شود.

همانطور که میدانید سئو و بهینه سازی وب سایت امروزه جزء مهم ترین گام ها در تبلیغات محسوب می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع می توانید به مقاله سئو سایت مراجعه کنید.

معیارهای یک سایت حرفه ای

یکی سایت حرفه ای برای کلینیک در صفحه اصلی خدمات باید با نظم و اصول خاصی کنار یکدیگر قرار گرفته باشند.

از نظر دسترسی و اطلاعات باید دقیق باشد و کاربر زمان زیادی را برای جستجوی یک مطلب یا اطلاعات تماس صرف نکند.

همچنین در صورتی که سایت طراحی شده مربوط به یک کلینیک زیبایی است توصیه می شود نمونه کارهایی را در صفحه مربوط به گالری تصاویر قرار دهید و همچنین می توانید ویدیوهایی مربوط به میزان رضایت بیمار تهیه کرده و در صفحه گالری ویدیو آپلود کنید.

مقالات مهم و اصلی که لازم است درباره آن ها بیمار اطلاعات کافی داشته باشد در منو قرار داده شود.

همچنین مپ کلینیک وجود داشته باشد تا بیماران بتوانند با استفاده از ان به راحتی به کلینیک مراجعه کنند.

نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

  1. برای انتخاب یک شرکت حرفه ای برای انجام طراحی سایت کلینیک می توانید در گوگل جستجو کنید یا از دوستان خود پرس و جو کنید.
  2. پس از تهیه لیستی از بهترین شرکت های طراحی سایت در این زمینه درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن با شرکت مورد نظر تماس گرفته یا به صورت حضوری مراجعه کنید.
  3. هنگام صحبت با مسئول شرکت از او بخواهید نمونه کارهای طراحی وب سایت کلینیکی خود را به شما نشان دهد و درباره امکانات آن توضیحاتی را ارائه کند.
  4. پس از آن درباره انتظارات خود از طراحی سایت به مسئول شرکت گفته و پس از توافق قراردادی تنظیم نموده و دو طرف امضاء کند.

شرکت طراحی سایت کلینیک پزشکی

  1. کلینیک هایی که قصد انجام طراحی سایت و سئو را دارند بهتر است در انتخاب شرکت طراحی سایت دقت نمایند و ابتدا درباره آن شرکت تحقیق کنند.
  2. میزان رضایت مشتریان آن شرکت را بررسی کنید و نمونه کارهای آن ها را مشاهده نمایید.
  3. دارای پشتیبان سایت قوی باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی سریعا مطلع شده و اقدام به رفع آن کند.
  4. از سئو کلاه سفید برای به دست آرودن رتبه خوب در گوگل استفاده کند.
  5. انتظارات شما را از طراحی وب سایت کلینک پزشکی شنیده و بهترین طراحی را برای شما انجام دهد.
  6. شرکت طراحی سایت پزشکی باید دارای تیم محتوای قوی و گرافیست های حرفه ای باشد تا بتوانند مطالب نوع با عکس های زیبا برای سایت تهیه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقالات جامعی که در این خصوص تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.

 

طراحی سایت کلینیک

 

بهینه سازی سایت کلینیکی

برای اینکه سایت یک کلینیک با کلمات کلیدی انتخاب شده برای آن با جستجو کاربران گوگل در صفحات اول نشان داده شود نیازمند بهینه سازی وب سایت می باشد.

در بهینه سازی وب سایت یا سئو سایت باید هنگام طراحی سایت و پس از آن اقداماتی بر روی سایت انجام شود تا سایت توسط موتورهای جستجو امتیاز بیشتری دریافت کند.

در مقاله مربوط به سئو سایت درباره تمامی این موارد به طور جامع توضیحاتی را مطرح نموده ایم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید.

هزینه طراحی سایت کلینیک پزشکی چقدر می باشد؟

هزینه طراحی سایت کلینیک با توجه به خدمات و انتظارات شما ، هزینه سئو سایت ، میزان رقابت در خدمات ارائه شده توسط شما در گوگل و غیره تعیین می شود.

برای کشب اطلاعات بیشتر درباره هزینه طراحی سایت می توانید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما وجود دارد، تماس بگیرید.

به این نکته توجه کنید که به خاطر هزینه کمتر به هر شرکت طراحی سایتی اطمینان نکرده و ابتدا نمونه کارهای آن ها و رزومه آن شرکت را بررسی کنید.

مقالات مرتبط

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چاپ صفحه